Gå til innhold

Kynnere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har konstante kynnere, hatt det siden jeg stod opp. Kommer med jevne mellomrom og varer ca 40-60 sek. Akkurat som rier, men selvfølgelig ikke vondt. Har hatt litt mensmurringer de siste dagene, men ikke noe tegn til at det er noe på gang. Kanskje litt murringer i ryggen, men liksom ikke vondt noen ting bare ubehagelig.

Noen som har hatt det slik før fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg gikk gravid sist var det slik det startet for min del. Jeg hadde konstante kynnere som kom med jevne mellomrom fra søndagskveld og utover hele mandagen. Mandag ettermiddag ringte jeg til føden og fikk beskjed om å komme inn for en sjekk. Da jordmora sjekket åpning begynte jeg å blø kraftig og jeg fikk derfor ikke reise fra sykehuset. Klokka 21:30 mandagskvelden gikk kynnerne over i vonde rier og fødselen var i gang. Kl 01:58 på natta var jenta født. =)

Skrevet

Takk for svar. Da får jeg se hvordan jeg er i morgen da om det ikke skjer noe mer før det og eller ringe føden i morgen om det vedvarer.

Skrevet

Har også konstante kynnere som også gjer vondt og kommer o både mage og ryggen... Er bare 28+2 så det er altfor tidlig til at nåke skal vere på gang... Men tror nok eg må snakke med jm, har masse vondt i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...