Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har jo som sagt vore veldig forsiktig med å fortelle om graviditeten til folk, men no er det no endelg offisielt..

Har langt i fra tenkt å bjynne å handle enda, meeeeeen, så ser eg den vogna eg har tenkt meg, til under halv pris. Koster egentlig 7500 og no er den 3400....

off, hadde dere slått til?? har ikke engang vore på UL, så veit jo ikkje kossn tingenes tilstand egentlig er.. er i uke 15 berre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt vogna så lenge den er på tilbud. Jeg fikk vogn av ei bekjent da jeg var i uke 14 eller 15. Jeg fikk den gratis, mot at jeg tok den imot da, ellers ville ho solgt den til noen andre - de drev med opprydding i boden. Vogna er en 2007 modell, pent brukt. Jeg tenkte ikke noe over at det var for tidlig, så lenge jeg fikk den gratis :)

Husk at det er mange store utgifter nå når vi får de små, spesielt om det er nr.1, så alle penger som er spart kommer godt med :)

Skrevet

Ja det er bare å kjøpe synes jeg. Man har aldri noen garanti for når noe er trygt uansett og vet du at det er denne vogna du vil ha så er jo dette en sjanse du ikke må la gå fra deg.

Jeg har kikka masse på vogner allerede og er like langt som deg. Men sist kjøpte jeg bare en vogn uten å gjøre skikkelig forarbeid, så denne gangen skal vite at jeg velger akkurat riktig vogn så jeg venter med kjøpet.

Skrevet

Ja, eg håper på å arve en del ting, men akkurat vogn vil eg kjøpe sjøl, og har vist lenge ka eg skal ha..

Minuset er at den er i blå og KNALLrosa, og eg har jo sjukt lyst på den i rosa.. men det blir nok litt ukult å køyre rundt i vist eg får en gutt.. hehehe

Skrevet

Like greit å handle vogna du vil ha når du får den til 1/2 pris. Trenger jo ikke betale mer enn man må....

Jeg er i uke 26 nå, og har endel baby utsstyr stående her jeg. Har arvet masse og blandt annet vogn. Fikk den vel selv i hus i uke 16 eller noe... Men de jeg skulle arve den av skulle flytte og hadde ikke plass til den.. Og her er det plenty...

Jeg har sånn smått om senn begynt å handle inn litt ting og tang som vi trenger. Og blandt annet litt på tilbud.

Dessutten så detter det stadig litt inn fra svigers og svigerinne som er ute å shopper :-) Første barnebarn og tanteinge på fars side. Syntes at det er kost jeg at de gleder seg over den lille som kommer oxo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...