nick_342104 Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Datteren min har fått ei venninne som er 4 år eldre. Denne jenta søker mye nærhet, noe hun også får. Det samme gjorde hun flere ganger når hun var med ei klassevenninne(datteren til min bestevenninne) hjem. Hun ville ikke hjem fordi moren bare kjeftet på henne og aldri var god med henne. Så i går kom hun bort til meg og gråt. Spurte hva det var og da sa hun at ingen i klassen ville være sammen med henne. Spurte hvorfor men den visste hun naturligvis ikke. Har hørt at hun har sparket ei jente i klassen og spurte henne om så var tilfelle, noe det var.Fikk ut av henne at det var for å få oppmerksomhet. Ikke særlig bra måte forklarte jeg henne og det forsto hun selvfølgelig. Hun ønsket at jeg prøvde å hjelpe henne men hvem bør jeg snakke med? Foreldrene tar ikke tak i det, kjenner dem og hvet at forholdene der ikke er de beste. Syns så synd i henne og vil mer enn gjerne hjelpe henne.
Miss Foster Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Hva med å snakke med læreren? Eller så kan jo du være der for henne når hun behøver noen. Sjekk ut unicefs side om Den Ene. http://www.unicef.no/page?id=120&key=7730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå