Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Appoline egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest appoline
Skrevet

Jeg undres. Ærlig svar, please.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg det var litt merkelig. Aldri hørt før og minner meg om Apollo. Men kan ikke si jeg synes det er stygt. Men litt rart:)

Skrevet

er det et navn?

Skrevet

Visste ikke at det var et navn faktisk. Litt underlig kanskje? Sikkert fordi jeg ikke har hørt det før :-)

Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg at det må være navnet på Apollos barneklubb, eller noe sånt. :o)

Skrevet

Det kan da umulig være et navn?

Styr unna.

Gjest appoline
Skrevet

Ja, det er litt merkelig navn, er det ikke:-)

Skrevet

Likte ikke det, må jeg si...

Men hva med Pauline, da? Kjenner ei nydelig lita jente som heter det, og liker navnet bedre og bedre for hver dag som går;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Minner meg om Appolonia som er kjæresten til Michael Corleone på Sicila når han er der nede. Hun som dør i eksplosjonen på slutten før han vender tilbake til US. Altså for meg blir det et gudfarennavn. Appolonia er jo veldig pen da. :)

Skrevet

Det høres ut som et tulle navn ala det små jenter kan finne på å bruke på dukker og bamser.

Skrevet

Er det i det heletatt et navn?

Resultat av navnesøk

Du søkte på kvinnenavnet: Appoline

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Appoline som første fornavn.

Skrevet

Heter du det da? :)

Vet ikke helt hva jeg synes, trodde det bare var et nick?!

Skrevet

Unektelig en uvant klang.

Tenker brått på

Appolinaris?

Skrevet

Jeg har en kompis som blir kalt Appo og dama hans heter Line...

Appoline... Hehe...

Skrevet

Første tanke: Er det et navn eller noe hjemmespikka greier for å få det spesielt? Som Chrisander..... Så tenker jeg bare på Apollo og synes det rett og slett blir for spesielt. På slutten tenker jeg, jente eller guttenavn??

Skrevet

Hores ut som et barn som prover og si 'trampoline'. hores ut som navnet har blitt stavet feil eller noe slikt. Mange pene navn som ender med -line, men det var ikke et av de synes jeg.

Skrevet

Hores ut som et barn som prover og si 'trampoline'. hores ut som navnet har blitt stavet feil eller noe slikt. Mange pene navn som ender med -line, men det var ikke et av de synes jeg.

Skrevet

Kan umulig være et navn, passer ikke til et menneske iallefall. Høres ut som navnet på en reseptelagt medisin.

Skrevet

Høres ut som navnet på en eller annen medisin.

Skrevet

Den nye danskebåten? Appo Line... Men man vennes med alt da :) Kanskje et vanlig navn om 20 år??

Skrevet

Hmm, er det selvlaget? ;)

Likte det absolutt ikke.

Skrevet

Det høres ut som en krem mot såre rumper eller no', men med litt franskschvung på uttalen er det ikke så værst. Er det gresk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...