*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Nå har jeg prøvd sæd, orgasme, vaske vinduer og gulv og vegger og tak, kjøre på humpete vei, stimulere brystvortene og til slutt gå tur Gikk tur i ca en time, masse bratte oppoverbakker på hjemturen, og kjente noe sykerlig med nedpress når jeg gikk opp bakkene, kom hjem og så at det var noen dråper i trusa, helt blankt, det hadde jeg i går kveld også, men vet ikke om det kan være bare kjempertynn utflod eller hva. Så nå er jeg spennt å se om det skjer noe snart! Ønsk meg lykke til da!
Kazaya er fødeklar Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Masse lykke til! Når har du termin ?
lini57 Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Prøvd litt av hvert ser jeg ja:) he he Kommer nok snart, lykke til:)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 Takk Har termin 26 juni, så er 38+2 i dag tror jeg skal prøve å gå en tur enda en gang i kveld, og skjer det ikke da så gir jeg opp alt håp
limaol Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Er i samme båt, bare 3 dager på overtid å har prøvd akkurat det samme som deg uten hell..... Kjenner dette er fortvilende, er så klar psykisk til å møte babyen men kroppen vil liksom ikke samarbeide på å få han ut. Alle sier at han kommer når han er klar, skulle gjerne vist når det var... Må bare hente enda mer tålmodighet å satse på at ting skjer snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå