Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 når skal man egentlig sende inn papir om permisjon til NAV, og hvor får man dem? Nettet?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Du kan sende inn papirene inntil 3 måneder etter at ungen er født. Du finner dem på NAV.no. Skjemaet heter "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon", du finner det her: http://www.nav.no/page?id=1073743648 Men det må være med lønnslipper og en bekreftelse på graviditeten som er skrevet av lege eller jordmor ETTER uke 26, så du har god tid Jeg tenkte sette meg ned med skjemaet i helga og få en bekreftelse fra legen når jeg skal dit på mandag. Har ennå ikke bestemt meg for 80 eller 100 %, men tror det blir 100 % og noen måneder ulønnet. Jeg skal jo uansett (mest sannsynlig) si opp jobben min i løpet av permisjonstida så kan like gjerne ta 100 % og se hva som skjer etter det.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 takker og bukker fr hjelpen;) da venter vi en stund til ja
Snow78 Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 I og med at behandlingstiden er såpass lang hos NAV anbefaler jeg deg at du sender inn søknadsskjema når du har fått bekreftelse på graviditeten allerede i uke 26 Spesielt hvis det er penger du må ha for å få et til å gå rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå