Gå til innhold

Da var det min tur til å miste en jeg var glad i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker å hente datteren min i barnehagen uten å brase ut i gråt. Jeg som lovet henne å lage sjokoladekake idag, fordi idag har jeg bursdag. Orker ikke å lage noe som helst egentlig, men datteren min komme til å bli så skuffa.

I tillegg er jeg 2 timer unna familien :( de fikk tatt farvel, men jeg er dum at jeg bor så langt unna. Faen jeg angrer. Jeg skulle vært der jeg også. Nå får jeg aldri se henne igjen.

Dødsfallet var uventet, men hun ble skikkelig dårlig i natt, så de var der hos henne før hun sovnet inn kl 12 idag.

Har lyst til å reise ned nå, men vet ikke om jeg klarer. Redd for å brase i gråt ute i offentligheten. Redd for at datteren min skal bli redd. Nei off, vil være sammen med familien, ikke sitte her alene å gråte.

Det som skulle bli en hyggelig bursdag ble verdens verste dag. Nå går livet mitt i revy og jeg angrer på alt jeg skulle ha gjort. Jeg skulle dratt mer på besøk, ringt mer og vært der mer. Men nei, faen jeg har vært opptatt av skole og andre ting. Faen jaja nå får jeg som fortjent.

Har ikke samvittighet til å spise engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offada, dette hørtes ikke hyggelig ut, hvem har du mistet? Uansett fryktelig å miste dem man har kjær og da trenger dårlig samvittighet seg på. Noe du ikke har noen grunn til..

Kanskje du skal hente datteren din, reise til familien så du har noen å dele sorgen med, men kanskje også kunne ta en kake sammen med dem, de vil sikekrt feire deg, og spesielt for datteren din sin skyld?

Håper dette går fint for deg!

Gratuelrer med dagen foresten, trøsteklem

Skrevet

Det er alltid et sjokk når noen dør, men du skal ikke være sint på deg selv fordi du bor hvor du bor.

Nå vet jeg jo ikke hvem som er død, men om det er en i familien er jeg sikker på at denne personen VET at du er glad i henne.

Ikke vet jeg hvor gammel du er heller, men at du skal sitte å angre på alt du skulle ha gjort, blir bare å straffe seg selv..... Det er heller ikke så bra.

Jeg synes du skal sørge, og om du gråter i offentlighet, so what?

Du kommer gjennom dette det er jeg sikker på, det er en tøff tid du møter..... Men tro meg, det vil bli bedre.

Så får man minnes de gode tidene, huske de gode stundene....

Gråt du, det hjelper.....

Gode tanker til deg og dine...

Skrevet

Hvem mistet du ? :-(

Utrolig trist !!

Trøsteklem

Skrevet

Mistet momo, eller mormor da.

Jeg kan ikke reise ned til familien min idag, de er så slitne, har ikke sovet på flere døgn. Så det blir slitsomt for de at datteren min springer rundt. de er sjokk selv så jeg vil ikke belaste de med at vi kommer.

Det hørtes hvertfall sånn ut de helst ville at jeg skulle komme til uken. som egentlig var planen før alt dette skjedde.

Gjest Tale30
Skrevet

Klem til deg!

Jeg mistet også min mormor nettopp. Hun ble syk på dåpen til jenta mi og døde et par dager senere. Vi var heldigvis her sammen med henne, og jeg kan veldig godt forstå hvor vondt det var at du ikke fikk være sammen med henne.

Håper du kan klare å komme deg hjem til familien din snart. Det er godt å være sammen i sorgen :)

Skrevet

Det er momo jeg mistet(kalte henne det når jeg var liten så alltid vært momo for meg) det gjør bare så vondt fordi hun var jo ikke så gammel(76 år)

Jeg har skrevet noen ord til henne nå, og jeg vil prøve å få holdt en tale i begravelsen. Jeg har så mye usagt til henne, og vil at hun skal få høre dette før hun blir lagt i jorda. Herregud nå begynner å gråte av å bare skrive dette.

Nå kommer sikkert datteren min til å gråte hvis jeg gråter, nei off.

Jeg ble forresten 24 år idag, men orker ikke å feire noe som helst.

Skrevet

Mistet mormoren min :( døde idag kl 12

Skrevet

Uffda, det var ikke noe kjekk bursdag, nei:o( Utrolig trist å miste noen - sender deg en stor trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...