Gå til innhold

-K82-, Lilleknøtt, Krin og andre; ser dere hit litt?


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere ikke skrevet ned de spådommene som kommer om meg, men nå tenkte jeg at jeg sku samle alle sammen slik at jeg kan gi konstruktiv tilbakemeldinger.. + at jeg slipper og mase på dere hele tiden=)

 

Så om dere gidder og ta dere tid til og se på meg en gang til hadde det vært kjempe snillt... Kan gjengjelde, men det vet dere=)

 

Når blir jeg gravid? kjønn? event. andre ting dere får inn=)

280384 er min fødselsdato

 

klem og gode tanker til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har jo alltid følt mars på deg...

 

men begynner å lure på om det kanskje kan være fødsel i mars??

også har jeg jo alltid følt gutt på deg da, men nå er jeg sannelig ikke sikker......

 

oktober kommer også inn som aktuell mnd...men er usikker på hvordan jeg skal tolke det, kanskje du blir gravid nå, offentliggjør det i oktober, og føder et friskt lite barn i mars...;)

 

føler iallefall at det ikke er veldig lenge til du har bolle i ovnen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,..

Det jeg fikk sist på deg var graviditet i sept og positiv test i oktober!!!!!!!!!!!!!!!!! Så etter min spådom har du en guttebaby rundt denne tiden neste år:) Håååååper jeg følger deg hakk i hel,.......

Ellers intet nytt??? Tar du el tester?? Er det noe jeg bør ta tror du?? Har jo null peil på når el er for tiden??

Ei her inne spådde meg gravid i 2012/2013,.. da fikk jeg helt vondt i magen.Er det noe rett i det tror du??? Eller er det noe med året 2013???

 

Men dette var oppsumeringen fra meg,..( selv om du ikke spurte direkte så tenkte jeg den var ønsket her:):)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo monca:)

jeg føler mars på deg enda, trodde det var denne mars men så feil kan mann ta... håper du slipper å vente så lenge. du begynner vell å føle det er helt håpløst etter vært føler jeg.. men fortvil ikke, når det først skjer tror jeg det blir to tette. en av vært kjønn:) usikker på hva som kmmer først. Jeg gleder meg til å se at du blir det iallfall.. hvordan har du det ellers? Stor klem fra meg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Så koslig og høre fra deg=)

Du har sagt Mars på meg en stund ja, men det kan ikke være fødsel i Mars da?

To tette? Det er min største skrekk.. Jeg vi ha 3 år mellom barna mine.. Jeg og min bror er psuedo tvillinger, og har ikke god erfaring med det!

 

Ellers har jeg det bra vet du! jeg har avsluttet studiene mine, fått meg jobb og er klar for ferie.. Denne mnd hadde jeg menstrasjon på kun 1uke=) Så ting ser lyst ut! Jeg tenker at det ikke gjør noe om det ikke skjer noe før ut på høsten heller, for jeg starter i jobb 3aug, kan jo være greit og tjene opp litt perm osv.. Jeg er generellt veldig nøgd om dagen!

 

håper alt er bra med deg og dine!

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...