Gå til innhold

Bytte/endre navn på barnet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter som heter Emilie. Nå er jeg gravid med en til. Blir det gutt vil pappa'n gjerne at hans mellomnavn (andre fornavn) skal brukes som ett av to navn på babyen. Det er greit nok. Men jeg har også et mellomnavn, og kunne kanskje tenkt meg det som mellomnavn på datteren vår som vi har allerede. (begynner på skolen til høsten...) Er det for sent? Og ikke minst.... Blir Emilie Margrethe for pompøst og terte-fint? Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller om det er heeeeeeeeelt feil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jättefint med Emelie Margrethe! och det är aldrig försent att lägga till andranamn...

Skrevet

Veldig fint navn, og en veldig enkel sak å sende søknad om navneendring. Go for it! :-)

Skrevet

Jeg skal fjerne et etternavn som datteren min har, hvor gjør jeg det ?

 

Må sikkert få tak i noen papirer et sted?

Skrevet

Emilie Margrethe var veldig fint! et av de bedre navnekombinasjonene jeg har hørt her inne :)

 

det er folkeregisteret som ordner med navneendringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...