Mamma*til*2små* Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Noen som har bestilt noe derfra? Jeg bestilte varer for en uke siden, og ingenting har skjedd ennå. Prøver å komme i kontakt med dem, men ingen svarer. Bare lurer om noen har noe erfaring med dem?
neekap Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har bestilt fra lookfantastic i mange år og har alltid vært veldig fornøyd med de. Noen ganger tar det 2 dager før jeg får varene, andre ganger over en uke.. Men de kommer alltid :-) Har du holdt deg under 200,- grensen da? Hvis ikke, kan den jo befinne seg i tolla....
Kvitrebekk Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har bestilt der en gang. Tok vel litt over 1 uke før jeg fikk det, tror jeg.
Alba44 Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Bestilte der noen ganger for noen år siden og fikk varene ganske kjapt, men så var det en gang jeg bestilte for mye penger og det tok en evighet før jeg fikk noenting. Purret og purret på de, men den gang ei. Fikk varene så litt etter litt, men nå 3(!!) år etter har jeg fortsatt ikke fått alt jeg skulle ha. Har mailet og purret så mange ganger, så har gitt det opp. Men; handler aldri der igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå