ifie Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg er gravid, har lagt på meg en del og har lagt merke til at jeg har fått mer appelsinhud på rumpe og lår. Det jeg lurer på er om dette går bort igjen når jeg tar av meg igjen, eller er jeg blitt sånn? Under forrige svangerskap la jeg på meg 20 kg men la ikke merke til at jeg fikk noe særlig cellulitter likevel. Jeg gikk ned til utgangspunktet igjen den gangen. Jeg har fått inntrykk av at cellulitter egentlig ikke har noe med vekt grunnet fett å gjøre?
mammatetogansketette:)) Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Nei, celulitter kan umulig ha mye med fett (eller vekt) å gjøre. Jeg hadde noen før jeg var gravid og fikk flere- eller de ble mere synlig? (har ikke akurat studert dem.. he he..) etter (eller under sikkert- merket de ikke før etterpå jeg..) Jeg var -og har igjen blitt- tynn som ei middels flis, så...celulitter kan vel muligens reduseres ved (styrke) trening vil jeg tro? Andre ting (kremer etc.) har i alle fall ikke jeg tro på...
Tjohoppsannhei Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Hmmm, mener jeg har hørt det har mer med dårlig blodsirkulasjon å gjøre, og at det derfor hjelper å trene og derved øke blodsirkulasjonen ut til huden...? Ellers så syns jeg det hjelper å huske å bruke skrubbevott når man såper seg inn hver gang man dusjer, og skrubbe litt ekstra energisk på rompe/lår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå