Gå til innhold

Rar lyd under samleie..Flaut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det komme en lyd når han tar den ut? Hørtes ut som promping. Kan det være vakuum eller noe?! Aldri opplevd noe sånt..Skjedde tre ganger, og siste gangen kom det noe og tror jeg.. Hva er dette? Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir liggende en luftlomme inni skjeden samtidig som skjedeåpningen rund pendis er tett. Da kan det komme en prompelyd når luften blir trykket ut. Skjer lett spesielt når man er våt. Helt vanlig :o)

Skrevet

hihi det låter som du har fått muspruttar.. :P

det låter så för att det kommer in luft i din vagina när han tar in den och ut den... och sen när luften kommer ut igen då låter det som en prutt, eller två.. eller flera.. hehe :P Det är bara att skratta åt det. Full normalt!

Skrevet

Dette er fort gjort om det kommer litt luft inn i skjeden ;) Har skjedd meg også, men må bare le av det, hehe!

Jeg så at noen snakket om dette på tv, luft kan komme inn før/under samleie, og denne vil jo ut igjen.. da sa en kvinnelig gynekolog at en kunne sette inn en finger etter samleie og sørge for at luften slipper ut uten lyd.

Det er litt verre når luften blir presset ut litt og litt for hvert støt! :D

Skrevet

Sånn har jeg noen ganger også. Om vi har holdt på lenge og har byttet stilinger flere ganger. Da kommer det inn luft. Er ganske flaut.. men er nok helt normalt ! Bare at ingen prater på det.

Jeg Kniper i det han kommer inn i meg, så det ikke er "plass" til luft. Også holder jeg igjen etter vi er ferdig, og får samboer til å gå å hente noe eller får han ut av rommet på et vis. Da klemmer jeg ut luften så han ikke hører det..

Skjer ikke så ofte nå lenger, for har lært meg mine triks ;)

Skrevet

"muspruttar" - nok et bevis på at svensk er gøy :-D

Skrevet

haha visst är musprutt (ar) ett roligt uttryck, det får du säga till din man HI nästa gång det kommer ljud därifrån.. oops det var en musprutt! ;)

Skrevet

Som de andre sier så er det helt normalt.

Skjønner det kan være flaut når man har ny partner men når man har vært sammen en stund så bør man kunne prate om det og fortelle hva det er så slipper du å bekymmre deg for at det skal skje. Og bare glemme hele greiene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...