Gå til innhold

Jeg velger meg april... =)


☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Her vil jeg gjerne være - det ble ikke noe av september -09 klubben, heller ikke januar 2010 klubben, så da velger jeg meg april og håper spiren sitter helt ut denne gangen =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det ble ikke noe av januar klubben for meg heller:-) ønsker meg selv velkommen i april klubben:-) Krysser fingrene for at lykkebarnet kommer på plass.

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ble hverken januar/feb/ eller mars så da håper vi på april:)

 

Lykke til damer og god sommer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg håper også å komme inn i april 2010. Var medlem i tre av 09 klubbene, men klarte uheldigvis ikke å bli værende stort lenge. Nå er vi klare med nytt mot og har endelig startet prøvingen igjen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meee tooo!!!! Vil så gjerne at spiren bli fullgått ......

kanskje også slutten av mars...... Hadde SA i juni...krysser fingre hver mnd.. Klemz mor til nr 2 kanskje våren 2010... men et lite spørsmål... får ikke forandret siden min og slettet forrrige termin .... prøvd.....blir litt dep hver gang jeg leser.... velkommen ... du er nå i din 11. uke---- not.. NOEN SOM KAN HJELPE MEG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter, samme her...håper det blir april. hadde MA i juni, håpet inderlig på jan/feb barn, men en liten tyr eller tvilling er nok fint det og ;-)

 

fikk mensen i går, ble så lettet at det funka bra etter utskrapning, så nå er det bare å satse på fult om en uke!

 

lykke til oss alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Måtte melde meg ut av januar-klubben jeg også. Denne gangen håper jeg alt går bra!! :) termin ca 9.april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte meg april, og april ble det... Termin forhåpentligvis rundt 2 april. Håper å beholde denne gangen etter 3 sa'er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...