Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har termin om 3 uker og har enda ikke klart å komme opp med et eneste godt forslag! Storesøster på 2 år heter Maja. Vi vet ikke om det er gutt eller jente heller ettersom de ikke klarte å se det på ultralyd i uke 18.. Forslag mottas med stor takk!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Magnus eller Petter Vilde eller Thea Mine favoritter ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Martin och Maja tycker jag är fint, hade ett syskonpar på mitt jobb som hette just Martin och Maja
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Nicole, d heter mi og vi tenker på ei Maja om d er jente i magen:) Nathalie, Olivia, Mila... Gutt: Sebastian, Alexander, Daniel, Nicolai, Oliver...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Maja og Ida Maja og Sebastian Maja og Lina Maja og Tobias Men hva med å vente til du har sett h*n? Spiller det noen rolle hva søstra heter egentlig?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Bestemmer oss selvsagt ikke for noenting før vi har sett babyen, men det er ok å ha noen navn på lista:-) Grunnen til at jeg nevner navnet på søstra er at det blir lettere å komme med forslag når en har litt peiling på hva slags navn vi liker. Hadde jeg bare sagt, trenger forslag til navn kunne jo all slags navn kommet. Nå vet dere at vi liker greie, enkle og ujålete navn
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Papaya og Maja..he he...det blir litt for mye rim for oss tror jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 papaya är det ett namn? annorlunda (skulle dock aldrig döpa min unge till det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå