Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hadde time til igangsetting i dag, frivillig, fordi jeg er helt på felgen nå pga alt for lite søvn... Bekkent har plaget meg siden uke 13, og er et helvete om natten! Men selvsagt var det fult... Jeg som hadde forberedt meg psykisk og gledet meg til endelig å kunne begynne å leve! Gå tur, sove, leke med guttungen og ikke minst møte lille etterlengtet osv... Har jo ikke sovet en natt sammenhengende siden Dovre falt, føles det som! :-( Hadde det ikke vært for disse smertene! Knekker meg psykisk! Vet ikke om noen forstår, men måtte bare få det ut... :-(
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Hæ? Men hva er du lei deeg for? Du skal jo bli satt igang?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 Ja, men skuffa over at det ble utsatt til over helgen... Var forberdt psykisk på at noe skulle skje i dag... At jeg endelig nå skulle få slippe disse smertene om natten... Så lite søvn som jeg har fått de siste mnd tærer virkelig på psyken... Som sagt, forventer ikke å få forståelse... måtte bare få det ut...
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Det var jo fullt Mylian... Skjnner at du ble skuffa jeg
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Huff da, skjønner godt at du er skuffa. Du får trøste deg med at det er bare en helg unna så blir du satt i gang.
Hera Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Vet så veldig godt hvordan du har det. Vi fikk også time til igangsetting (legen som bestemte at jeg skulle settes igang). Så vi psyket oss opp, men neida, når vi kom på sykehuset så fikk vi beskjed om at det ikke ville skje noe den dagen likevel. Det er utrolig tøft. Har ingen råd å gi deg, dessverre. Så sender en trøsteklem i stedet:0)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 Ja, men hva om jeg blir sendt hjem på mandag også... :-( Det er det jeg er redd for nå... Dette er jo ikke medisinsk eller overtid så jeg er jo ingen prioritet! Null problem å forstå det, men slaget i ansiktet gjorde like vondt for det...
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Huff da, du skal se det ordner seg til uka, det er jo i helgen det skjer når det gjelder fødsler har jeg hørt rykter om, mens mandag kveld og tirsdager er ukas bunn. Ellers, hvis det er en trøst, så er det nok ikke noe morsomt å måtte bli satt i gang når det er stappfullt på føden. En jeg kjenner måtte det og det var ikke en spesielt god opplevelse.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk! :-D Skuffelsen begynner å gi seg nå... Bare hodepinen som sitter igjen... :-S Hadde bare gledet meg sååå fælt til å endelig ha skatten min her, men istedet har jeg nå 3 netter til foran meg med smerter og lite søvn... Ja, ja, vil jo til slutt få verdens beste premie, da!
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Skjønner deg godt! Jeg måtte gå 11 dager fra første gang de skulle sette igang. Jeg hadde preklamsi, men så ble prøvene bedre den dagen de skulle sette igang. Jeg forsto jo at det var bedre for babyen å få ligge litt til, men gråt likefullt bitre tårer og syntes fryktelig synd på meg selv. Lykke til!
Koseklompen Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Uff.. nei, skjønner du ble skuffa. Håper for din skyld (og min skyld og av andre grunner) at helgen går fort.. Før du vet ord av det så er den lille etterlengtede i armene dine
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 Åååå så ikke det jeg!!! At det var fullt.. Herregud. Så jævlig kjipt ja (((((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå