på overtid og super klar=) Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 jeg venter nr2 om 6dager=)..har hatt vondt i magen og ryggen siden igår ettermiddag,hatt litt mere utflod de siste 2-3dagene, og i stad var truseinnlegget fylt med utflod..kan det være slimproppen?? hvis det er slimproppen som har gått eller går litt og litt, så lurer jeg på hvor lang tid etter at den gikk fødte dere når dere ventet andre mann??
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Nå er ikke jeg 3gangs men velger å svare fordet. Min slimpropp begynte å gå for mange uker siden, og det kom siste rest for en uke siden. Og her er det ikke fødsel riktig enda, er andregangs og 38 uker på vei
Neijasså... Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Slimproppen har jeg sett før begge mine fødsler som klart, blodblandet slim (veldig forskjellig fra vanlig utflod). Begge gangene har fødselen skjedd innen ca et døgn etterpå.
på overtid og super klar=) Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2009 hmmmm..dette var gult mot det hvite truseinnlegget men ingen blod som jeg kunne se....jaja synes ikke det er lett å vite...den kommer vel når den kommer....
Mammarama=) Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Den har gått 14 dager før begge gangene.. Blankt tykt slim med spor av blod..
prinsnummer3 Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Begge mine er født omtrent 1 døgn etter slimproppen er gått:-) lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå