Gå til innhold

Deppa.. og frustrert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 7. juni var det en mnd siden jeg tok frem målebåndet og målte alle mulige kroppsdeler.. Jeg går ikke ned i kg, så jeg måtte gjøre noe annet for å se fremskritt..

I går tok jeg frem målbåndet igjen.. Jeg har ikke krympa en jævla cm, noen steder!!

Har trena hvertfal 3 gang i uka hver uke siden påsken! Har trena både styrke og forbrenning..

Jeg går ikke på noe diett, men spiser aldri godteri lenger, har ett normalt kosthold..

Jeg har lagt så utrolig mye tid og arbeid i dette.. Hvorfor skjer det ingenting? Ikke en jævla cm noen steder på kroppen.

Må jeg gå på diett for at det skal skje noe? Trodde ikke det skulle være så forbanna vanskelig! Nå har jeg jo ikke lyst til å trene lenger.. :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ät frukt, grönsaker och kött men ingen pasta, potatis , ris osv.. det brukar funegra väldigt bra. Annars är det ju som så om man kör styrka att man går upp i vikt (muskler) och sen går ner det överflödiga fettet!

viktigt att äta små måltider och glöm inte nyttig frukost.

Exempel:

fruktsallad med valnötter och lite yoghurt...

Skrevet

Formen og helsen din bedrer seg jo uansett, siden du trener:) Se det positive i det, du:)

Og du trenger nok ikke gå på en diett. Bare kutt litt ned på hverdagsinntaket. Ikke mye, bare litt mindre enn du nå spiser. F eks en halv skive mindre til frokost, kutte smør på skivene, en potet mindre til middag osv sov.

Skrevet

glömde skriva, INGET BRÖD! Om du måste ha bröd köp riktigt mörkt, fullkornsbröd och drick vatten, ingen läsk, saft osv... :o)

Det som är bra med grönsaker och kött är att man kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. hihihi Likaså med fruktsallad!

Lycka till!

Skrevet

Takk for gode råd :)

Jeg må nok endre kostholdet.. Tydlig at det ikke hjelper bare å trene.

Joda jeg får mere muskler og alt blir litt fastere ;) men jeg vil ha bort den magen!! Det er viktig..

Trodde liksom jeg hadde kommer litt på vei da, blei skikkelig skuffa! Med tanke på hvor mye tid og energi jeg har brukt!

Noen fler som har noen gode råd? :)

Skrevet

har du provat core träning när du tränat magen.. googla på det!

Och du, lycka till, kämpa på och ge inte upp!

Skrevet

Faen. irriterende at jeg må si meg enig med kostholdet til svenska gumman. Brød, sukker og pasta gjør deg feit. Kroppen trenger mye veske for at du skal gå ned også. Viktig med mye vann. Ikke light produkter.

Skrevet

haha anonym varför är det irriterande med att vara enig med det jag skrev, för att jag är svensk? hehehe

Skrevet

Jeg drikker aldri brus eller saft. Ikke spiser jeg godteri.. Drikker bare vann, masse vann hver dag, og skummet melk!

Før spiste jeg godteri og drakk en god del brus..

Syns jeg har blitt så veldig flink. Føles litt som jeg har vært flink for ingenting, er ikke bare bare for meg å ikke spise godteri altså! :P Jeg spiser aldri brød, bare grovt knekkebrød, med lett pålegg.

Har tenkt på det mer litt mer core-trening.. og grønnsaker..

Da blir det prosjektet denne måneden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...