Gå til innhold

Brunlig utflod 5+3.. noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Har oppdaget brunlig klumpet og stripet utflod i dag.. er ca 5+3.. Fikk pos test for to uker siden i dag, og hadde noe runlig utflod rundt IKM..

Er redd det er en sa eller ma.. det vil i såfall være min tredje...:(

Hva gjør en`? kontakter lege??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt brun utflod når jeg tørker meg jeg også.

Har ingen smerte. Er 5+0 i dag. Hva gjør vi?

Skrevet

Jeg hadde dette selv i går. Er 5+0. Tar det med ro. Så lenge vi ikke har vondt så tror jeg alt er ok. Jeg hadde det slik i forrige sv.skap også

Skrevet

jeg har også litt brunt i utflod,(5+3) men jeg har hatt økende utflod. rekner med det er noe som kan ligge igjenn i fra forge månd. det er visst ikke helt uvanlig. jeg har kjempevondt! mye verre en menssmerter jeg har opplevd, men det er visst helt normalt det og. det er så mye forskjellig ute og går...

visst du er veldig bekymret så kan du jo få en blobprøve... se om hcg ar sonket. det hjelper på nervene=)

lykke til=)

Skrevet

hei jenter:)

jeg har også brunlig utflod når jeg tørker meg, og var hos legen for det her om dagen siden jeg bekymret meg.

men han sa at det ikke var noe farlig, og at det ikke er uvanlig med farget utflod.

kan også blø litt uten at det har noe å si.

han sa at jeg ikke skulle bekymre meg før det eventuelt var like mye blod som når man blør som mest når man har mensen. med smerter.

så jeg har i hvertfall sluttet å tenke så mye på den fargede utfloden.

lykke til jenter:)

går nok bra med oss skal dere se:)

klem fra

Skrevet

hei!

ta det med ro :) jeg hadde også det i uke 5,og ble liveredd. var sikker på at det var starten på en abort,da jeg hadde veldig vondt i tilegg. men det stoppet,og på onsdag var jeg på ul og fikk se hjertet slå og alt er helt bra :)

Skrevet

Okey.

Men nå er jeg veldig bekymret. I dag tidlig hadde jeg ganske vondt i magen. Hadde diaresmerter med diare i tillegg. Varte kanskje et kvarter,MEN det værste er at puppene mine er ikke ømme lenger. Jeg blør ingenting, men føler at det kommer snart. Tror jeg spontant aborterer. Er så utrolig lei meg. Ømme pupper har jeg hatt hele tiden fram til nå. Blir det borte på et par timer det?

Erfaringer noen?

Er så fortvilet

Skrevet

Dette er ikke lett... Var hos legen og fikk tatt hcg.. skal få svar på tirsdag. Da jeg har vært igjennom en sa og en sen ma, så blir en ganske så naturlig på tuppa... Det er slitsomt.. Men en får bare smøre seg med tålmodighet å håpe på det beste.. Håper det går bra med oss alle. Hørte med ei veninne som hadde hatt slik brunlig utflod i fire mnd.... men det ble baby ut av det. Tør ikke håpe, da det liksom er for godt til å være sant... etter at det har gått galt to ganger før.

Skjønner fortvilelsen din Celeste 85, vet hvordan du har det. Ta deg en tur til legen til uken, det er jo overhodet ikke sikkert at du er på vei til å spontanabortere.... er ofte vanlig med litt vekslende fordøyelse i starten av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...