Mrs. Kaizer Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har dere vognforlenger? Altså, sånn en kan sette på sportsvogna for å forandre den til en dypvogn?? Jeg tenker litt på å kjøpe det til min vogn, men er usikker på om det strengt tatt er nødvendig. Har en softbag, men er redd den blir for trang til vinteren når jeg må ha vinterpose i.
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har en y2k med vognforlenger. Brukte ikke softbagen så lenge, men nå i vinter har jeg hatt voksipose og synes vognforlengeren var et must Han lå litt bedre i vognen da..
gerd Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 jeg har ikke hatt det. Man bruker jo pose... Om man har skinn og dyne til mamy skjønner jeg poenget - ikke ellers.
Millemor + Niko Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Hvis du har softbag er det jo ikke noe problem, er jo bare å ta av kanten bak ved hodet, bunnen og bærestroppene. Da får du en fotpose som gir mer plass enn om du bruker softbagen som den er med plate og hele kanten rundt. Jeg gjorde dette med forrige barn da hun ble for stor for bagen. Jeg brukte den som fotpose til hun var langt over året og da begynte det å bli klart for vinterpose oppi vogna. Kommer jo an på hvordan vinterpose du bruker, vi har dunpose og får god plass til den oppi mykbagen med lokket igjen, så det er i alle fall god nok plass når den gjøres om til fotpose. Hvor gammelt vil barnet være på vinteren da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå