Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har en utrolig kjekk kjæreste (med mange andre god egenskaper såklart) som jeg er veldig stolt av. Men i disse månedene merker jeg at det plager meg at jenter som er yngre enn meg (jeg er 28) ofte sender tekstmeldinger og ønsker kontakt med han fordi de har "sett han der og der". Åpenbart flørtete meldinger, som han viser meg og aldri svarer på. Stoler fullt og helt på han. men ååååååå.. kunne de ikke sjekket om han var ledig på markedet først da? grrr.... kjenner hormonene koke. Noen i samme situasjon som har tips til hvordan jeg skal takle det? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Dette minner meg om noe min mormor sa til meg når jeg var yngre... Finn deg aldri en mann som er billedskjønn (som hun ordla seg), for han kommer du aldri til å ha for deg selv. hehe. Skjønner st du blir irritert, Har nemlig en ganske attraktiv mann selv... han får ikke sms, men henvendelser/kommentarer på facebook/msn osv... Jeg får se alt, ingen problemer med tilliten heldigvis! Men av hensyn til meg så har han nå skrevet i statusfeltet sitt på facebook og msn at han er "lykkelig opptatt", og sperrer tlf og mailadresse fra facebook til folk han ikke vil skal ha tilgang lenger... Evig takknemlig for det:) sjøl om det ikke direkte plager meg så tenker jo man på det... Lykke til, jeg ville bedt han gjøre "noe" med saken!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Prøv å fete ham opp med deilige kaker, middager, pizza etc. Når han får en liten kulemage blir han nok ikke like attraktiv lenger :-))).
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Når jeg leser dette er jeg glad jeg har en stygg kjaereste...hehehe...neida
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Henvendelser fra fremmende kan hverken jeg eller han gjøre noe med, de som er bekjente sier han fra til at han har kjæreste:-) Blant annet drev eksen på å prøvde å få han tilbake igjen når hun fant ut at han hadde fått seg ny kjæreste. Noen jenter altså......
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 kan ikke han bare få seg hemmelig nummer da? må jo være en "grunn" til at han får alle de henvendelsene? driver han å gir ut nummeret sitt? virker litt sånn da...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 jag har också en snygg man som kvinnor vänder sig efter för en sista titt, men han får då inga sms av någon. Jag tänkte de där kvinnorna borde ju ha fått hans telefonnummer och jag tror inte de kan ha gissat sig till det. Sorry HI, men jag anar ugglor i mossen!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 Jeg hadde også engang en samboer som alle jente falt for. For å gjøre en lang historie kort: Det var ikke bare sms han fikk fra de småjentene.... Han ble dumpa tilslutt ja.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også en "altfor" kjekk kjæreste, men det plager meg aldri at noen ser på ham, tvertimot. Jeg syns det er ganske artig å vite at de vil ha ham, men aldri kan få ham, for han er MIN. Jeg så ham først, æddabædda ;o)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #12 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også en meeegent kjekk kjæreste. Folk glaner og snur seg. Når vi er på byen blir han sjekket opp hele tiden. MEN det plager ikke meg, Han er min og at andre sikler over han får bli deres sak, bare morro det. Men SMSer strømmer da ikke inn her. Han er jo ikke så dum å gi bort nummeret sitt til disse damene. Hvorfor gjør din mann det HI?
nasse nøffen Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 han må jo gi ut nummeret sitt da?få av se som faktisk tar bilnummer, og oppsøker personer sånn.. tipper han liker oppmerksomheten, å derfor gir bort nr sitt..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #14 Skrevet 12. juni 2009 jo visst får han det, man varför vill man ge ut numret till folk som man vet är ute efter en sak? Om det hade varit vänskap hade det ju varit en annan femma..? Jag ger inte ut mitt nummer till folk som är intresserade av mig på det sexuella planet bara för att jag vill ha uppmärksamhet. Om jag vill ha uppmärksamhet ber jag min man ge mig den...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #15 Skrevet 12. juni 2009 Jeg ville forsøkt å takle det ved å tenke at han faktisk kun vil ha deg! Ellers kan du jo spørre om du får lov til å svare på meldingene han får? ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #16 Skrevet 12. juni 2009 Glemte å si at han har blitt intervjuet på tv og i aviser et par ganger, og det er i disse sammenhengene tekstmeldingene kommer. Aldri fra folk fra gaten, gubban :-) Hadde det vært det hadde jeg blitt utrolig skeptisk jeg også! HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #17 Skrevet 12. juni 2009 Tenker jo som oftest det, men du vet, enkelte av disse hormonelle dagene/periodene ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #18 Skrevet 12. juni 2009 Hi ja det är en helt annan femma.. hihi... be han byta nummer om han tycker det är jobbigt, annars är det väl att antingen så ignorerar ni meddelandena eller så svarar du på dem (om du får för honom förstås) men jag tror att bäst är att ignorera. Han är ju ärlig med dig och visar dig meddelandena. )
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #19 Skrevet 12. juni 2009 Enig med deg, det er nok hormonene som snakker i dag :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå