Gå til innhold

Veldig mye sparking


Gjest Pølsevev!

Anbefalte innlegg

Gjest Kira06

Jeg er 25 +4 på vei, og kjenner sparking stort sett hele tiden. Uansett hvilken tid det er på døgnet, så kjennes det ut som om jeg har en danser i magen. På UL i uke 18 tok det lang tid før jordmoren fikk sjekket alt, fordi babyen var så aktiv.

 

Jeg har hørt at det er bra med mye aktivitet, men blir jo også litt bekymret over om det kan være for mye. Har forsøkt å drikke lite kaffe/cola og spise lite sukker, men merker ingen forskjell. Er det flere der ute som har samme aktiviteten i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, desverre. Jeg kjenner masse liv ja, opptil flere ganger om dagen, men skulle veldig gjerne kjent disse bevegelsene hele tiden jeg;) Det er så utrolig deilig! Heldig er du, synes jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27+4 og det har vært full aktivitet stort sett hele tiden siden påske. uansett tid på døgnet og hva jeg gjør. samme skjedde med meg under UL. fikk ingen bra bilder siden den var så aktiv. fikk ikke vite kjønnet heller. jeg drikker hverken kaffe eller cola. tar en kaffe når jeg er på kafe ca en gang i uken, men det regnes vel ikke. hehe. har faktisk ikke tenkt over om det er dumt med mye aktivitet... men det kan det vel ikke være....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det sånn jeg også, men så ble det plutselig mye stillere nå de siste 3 dagene. Ble helt bekymra så dro til jordmor, men heldigvis var alt ok. Fortsatt ikke så mye liv som før, men det sparker mer nå enn for 2 dager siden i alle fall :) Jeg tror du bare skal nyte det jeg :) Er masse plass inni der nå vet du, snart blir det mindre plass og da forsvinner sparkene og det blir mer bare bevegelser på en måte.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...