Gå til innhold

Kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp innimellom. Er 16+3, så jeg hadde da håpet på at det ga seg snart.

Flere som fortsatt sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å slippe nå, er i uke 14.

Men har vært kvalm helt frem til nå.

Ingen gode råd her, men det pleier jo å gi seg da..

Skrevet

God morgen)

Er fortsatt kvalm og kaster opp i uke 19. Men ikke så intenst som før uke 16. Noen dager er jeg helt hjelpesløs og noen dager er bedre og jeg rusler rundt i huset og sitter litt ute.

Forrige svangerskap var like dan. Skikkelig dårlig første 6-7 mnd og litt bedre etter 7mnd. Regner med at det er samme nå.

Første gangen trodde jeg på dem som sa at kvalmen gav seg etter 3mnd.Denne gangen lar jeg meg ikke lure:*)

Har egentlig ingen gode tips. Har prøvd alt. Eneste som hjelper litt er akupunktur synes jeg. Ta dagen med ro og prøve å spise ofte og lite.

Håper at du er av dem der kvalmen gir seg og du får noen fine mnd fram til fødsel. :)

Skrevet

27 uker og like kvalm... Ikke mye trøst i det kanskje ;)

Har gått på medisiner mot kvalmen lenge nå.. det tar toppene, men er jevnt kvalm hele tida...

Skrevet

Huff, høres veldig slitsomt ut.

Her ga kvalmen seg for tre dager siden, uke 14-15. Men forje gang jeg var gravid kastet jeg opp i 9 mnd og sånt blir man veldig sliten av.

Håper det gir seg etterhvert for deg også, eller at du finner noen knep for å holde kvalmen borte. Er du ekstremt kvalm er det jo medisiner, antihistaminer, du kan bruke, men ikke mot slutten av svangerskapet. Men det må du jo selvsagt spørre legen om først da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...