celodi Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hvordan går det med poden? Har det kommet fram noen tenner?Lurer på om det er derfor min også har feber her.Han putter fingrene i munnen når han prøver og sove her,og våkner etter 3 min max.Har ikke kommet fram noen tenner,men mulig det er like før. Husker ikke helt hvordan det var med de andre,om feberen kom etter vi hadde merket at det hadde kommet fram en tann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå