Gå til innhold

Love hurts....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig....

Har vært sammen med sambo i 11 år og vi har to flotte gutter sammen. De siste årene har det gått periodevis veldig dårlig med oss og vi har vært til samtale hos familierådgiver flere ganger. Når vi har det bra, har vi det veldig fint sammen, men det blir bare lengre og lengre mellom hver gang. Etter å ha gått grundig inn i meg selv har jeg vel kommet fram til at jeg ikke har noen følelser for han lengre - han er med som en veldig god venn. Dette tør jeg ikke innrømme ovenfor han.

Jeg har imidlertid fått varme følelser for en annen og han for meg. Vi har aldri gjort noe, men han gir meg hjertebank og klamme hender, følelser som jeg trodde jeg ikke hadde. Jeg er rett og slett forelsket. Jeg har kjent denne personen like lenge som jeg har kjent min mann, og det har nok alltid vært en ekstra gnist der - problemet er bare at det er min manns beste kompis..... Så vi vet begge to at det aldri noen sinne kan bli oss og den tanken er så vond.

Kan jo selvfølgelig hende at jeg føler mye sterkere for denne personen pga at det ikke går bra på hjemmefronten, men det får jeg nok aldri vite..

Ja, det er en deilig følelse å være forelsket, men gjør så innmari vondt når det er feil person....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...