Gjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Emma (6 år ) ville bli politi,men ikke visst det ikke fantes politikjoler hihi. Nå sier hun at hun vil bli kunstner,eller hun sier selv hun vil bli maleri,det er visst ett nytt ord for kunstner hehe. Det fikk hun for seg når jeg hang opp malerier jeg har malt selv i stua.
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Mine to eldste gutter er ganske klassiske her. De vil bli politi, brannmann, astronaut eller fotballspiller. Omtrent slik som alle andre gutter i 4-6 års alderen ;-)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hun skal bli barnehagetante. Eller dvs. Hun skal bli den som driver familiebarnehagen hun går i nå. Det sier hun i alle fall. "Hvaskal du bli?" "Jeg skal bli "Lise"". Helt klar på det der. Enten "Lise" eller så skal hun bli lillebom i magen (ene tvillingen i magen,lillebror ;-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Tiåringen vil bli trommis i rockband, niåringen vil bli sprangrytter, sjuåringen vil bli proffspiller på man. u., fireåringen vil bli trollmann, og minste er vel igrunn fornøyd med tørr bleie:)
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 god fotballsmak han 7 åringen din da HEIA man u hehe
Sol Skippertaksdronning Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Hehe, det er ei jente..ho er litt frelst ja..farmora har vært i england og kjpt man.u t-skjorte..den er flittig brukt, kan man si...
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Han skal kjøre motorsykkel og spille fotball! Det er det eneste som gjelder... Fotball, fotball, fotball og fotball:-p
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 hehehe,ei jente ja,det hadde jeg ikke trodd Emma hun blir sur bare jeg tar på henne man u sokker hun hehe. Sambo kjøpte en man u drakt til henne,så overhørte jeg hun og markus (markus er bestevenninna mi sin sønn som var på overnatting her) at hun sa til han: her,du kan få denne drakten,så slipper jeg å gå i den hehe. Sambo ble man u frelst når han var liten og fikk man u drakt av sin mormor som hun hadde kjøpt til han i england
Mille** Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at lille snupp på snart 4 år vil bli popstjerne, hun opptrer allerede flere ganger om dagen. ;o) 11 åringen sier hun ikke vet hva hun vil bli.
labine Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 8-åringen hadde en laaaaaaaang periode hvor han ville bli forsker - tror forsåvidt han vil det enda. Dvs - han vil forske på insekter...5-åringen veit jeg ikke helt - men jeg tror han passer godt i en jobb hvor han kan mekke på et-eller-annet, eller kan bruke masse tekniske duppedingser...så kanskje han blir ingeniør av et-eller-annet slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå