Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 finnes det Et bilsete fra 0 år opp til 3-4 år kanskje ? hvilke er å anbefale ?ser de fleste er opp til 13 kg, da må jeg jo kjøpe nytt ganske kjapt. har et slags easyfix system i bilen
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ja, det finnes mange, men de fleste som er fra 0-18 kg er ikke noe gode for nyfødte. Vet at BeSafe har et fra 0-18 kg med isofix feste, men tror kanskje det er et av veldig få som har med dette i den vektklassen. Til babyer er det mange stoler du kan feste med isofix. Ville tatt en tur i butikken og kikket litt om jeg var deg. Personlig ville jeg nok heller kjøpt to seter enn ett selv om det blir dyrere.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 har ikke actagraco ett? Det heter noe sånt som duologic... Tror jeg:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 De stene dom passer for så store aldersspenn er altfor rette i ryggen til en bitteliten. Det er godkjent av en eller annen grunn, men ikke bra for barnet.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Hahaha, for en start. DE SETENE SOM passer.....osv.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Ville nok valgt et babysete i begynnelsen var jeg deg, de er bedre for og tilpasset de minste. Syns ikke at det å slippe å kjøpe nytt etter kort tid bør være et argument i et sånt tilfelle. Setene til de minste kan man dessuten ta ut at bilen med barnet i, noe som ofte er veldig greit. Hvis du ikke vil bruke så mye penger kan du jo ta sjansen på å kjøpe brukt. Easyfix er navnet på Isofixbasen til Maxi Cosi. Og den brukes til det minste setet, Cabriofix. På de større setene er basen/isofixfestet stort sett integrert i stolen. Isofix heter systemet i bilen, og enten har man dette i bilen eller man har ikke. Man har altså ikke et slags system.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 OKey.. jeg er jo selvfølgelig helt ny på dette. tusen takk for svar. da begynner jeg med et babysete først dette blir gøy c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå