Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Gikk inn på www.mammatrend.no og fant diverse merkelige plagg jeg aldri ville ikledd meg, men stusset litt på denne : http://www.mammatrend.no/ds_product_info.php/cPath/54/products_id/195 Nattkjolen er dessuten like fantastisk etter graviditeten. Det luksuriøse og myke stoffet gjør at den med letthet kan benyttes under amming da stroppen elegant vil gli ned langs skulderen ved behov Ja.. det er vel det man er mest opptatt av på natten? :-p Hvor elegant man ammer liksom..
Elfi regndråpe Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 oj oj. Jeg ville aldri ha brukt 2000 kr på en nattkjole!
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hehe... Utrolig bra! ;-) Dessuten glir det ingenting ned på meg om natten, for jeg velter bare ungen over til sengen vår omtrent og vrenger ned BH'en for å amme, ikke noe videre elegant akkurat ;-) Synes jeg ser det for meg. Sette set opp i sengen, diskret ta hånden opp til skulderen og gi skulderstroppen et ørlite puff så den glir pent ned, alt i grasiøse bevgelser mens babyer ligger og vræler etter mat. Joda, fint skal det være, hehe...
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 hekkan! ville heller aldri betalt så mye for en nattkjole! Men den var fin da. Holder massevis å sove i en singlet fra hennes her i gården! kan jo få masse sko for 2000 kr istedenfor Eneste fordelen med å ha den nattkjolen må vel være at man ser lukseriøs ut hvis man må løpe ut i løpet av natten hvis det brenner (sa min sambo når jeg viste han denne nå hehe)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Haha.. Ser for meg at jeg kommer til å bry meg vanvittig mye om hvor grasiøs jeg er den dagen twinsa kommer og jeg skal amme.. Vekke mannen min skal jeg.. "Se hvor fint den glir ned nå!" .. hoho.. ;-) Er fint lite elegant med meg om natten. Prøv klønete elefant
*Rutletutt* Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Å hjelpe meg! Skulle hatt penger komme flyvende ut rumpa før jeg hadde brukt 2000,- kr på en nattkjole!
piano♫ Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 *ler og ler* Kanskje man må ta på hansker og hatt før man ammer også? Eller sover man med det...?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Jeg sover med det. Har tilogmed sånne lårgreier som jeg er så grasiøs at jeg ikke husker hva heter. Gjør ikke du? ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå