Gå til innhold

En fin kake på min side i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstegutten vår er blitt hele 2 år! :-) Så utrolig rart at han er blitt så stor allerede. Han kom til verden grytidlig på morgenkvisten, og rundt denne tiden ble vi vel flyttet over til Barselloftet med et nyfødt lite nurk. Og nå er han alt blitt 2 år, løper rundt, snakker som en foss og har gitt oss gleden av å bli kjent med det fine og morsomme lille mennesket han er :-)

Hurra for lille gutten min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! 2 år er en herlig alder!!

Skrevet

Takk for det :-)

Ja, vi merker at han er større og er en lillebror i hvertfall, hehe... Mye "NEI!", "vil ikke", "slutt å plage", "MIN!" osv for tiden ;-) Han oppdager at han faktisk kan selv og kan gi uttrykk for det han mener. En morsom og noe hektisk tid :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med to-åringen, Alva! ja, tenk så fort tiden har gått, helt rart at det er mer enn to år siden vi var inne på bim og hadde dem i magen:o) Kos deg masse med bursdagsgutten i dag:o) 2 år er en aldeles herlig alder:o)

Skrevet

Gratulerer så masse med toåringen, Alva :-)! Håper dere får ei finfin feiring. Tenk at han snart skal bli storebror - da opphører definitivt "babytida" hans ;-)

Skrevet

Takker :-)

Ja, da blir han ikke minst lenger, og jeg er veldig spent på hvordan den overgangen blir. Her har jeg jo en viss fordel med å være så dårlig på slutten av svangerskapet mitt da. Han er blitt så vandt med at pappaen må ta det meste at han er gått fra å være mammadalt til pappagutt, så da håper jeg å unngå den verste sjalusien i hvertfall. Funket fint med de to andre sånn når de ble storebrødre, omtrent ikke noen sjalusi. Men han skal få lov til å være liten likevel, skal ikke glemme at også en 2 åring er litt "baby" til tider :-)

Skrevet

Gratulerer! Håper dere får en din feiring.

Tiden går så fort! Utrolig at "babyen" du fikk etter at vi fikk guttene våre nesten samtidig har blitt så stor allerede.

Og snart kommer enda en også, og du blir firebarnsmor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...