paper Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 og det for fullt... Ser andre får de kjempetidlig,det fikk ikke jeg.Men,nå;store,ømme pupper,ubehag i kroppen ( lettere kvalme,oppblåsthet,etc.. ),en trøtthet som er voldsom spesielt om ettermiddagen og generell slitenhet. Men;jammen kjennes det godt og-hurraaa skal jo bli mamma! Jeg har et ønske om å jobbe så lenge som mulig,men skjønner at eneklte blir sykemeldt innimellom.. Bestilt time for tidlig ul til uka-kan nesten ikke vente.. Ønsker alle dere andre her inne en fortreffelig helg!Nyyyt symptomene,det gjør faktisk jeg..!klem
Hurra:) Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Hei. Jeg er nå 7 uker på vei, så er vel forsåvidt i min 8.uke. Men jeg har også fått symptomer mer de siste dagene. Dvs. puppene vokste tidlig, men kvalmen har kommet de siste dagene, når jeg trodde at jeg skulle slippe det. Litt småkvalm og uggen hele dagen. Føles som det ble litt for mye alkohol dagen før, hver dag. Så sånn sett savner jeg i hvert fall ikke å kunne drikke vin og øl! Men enig i at det absolutt er verdt det, og ville ikke byttet det bort. Er såå glad for å være gravid :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå