Gå til innhold

Har fått dato!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir keisersnitt 31. august. Er nå i uke 27, så veldig godt å få det i boks. Tid for å søke permisjon med dette som ny termindato:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldig du! Jeg venter enda.. men jeg tror ikke jeg vil søke ny perm, for det vil jo si at jeg får en uke mer før fødsel og en uke mindre etter? KS blir vel en uke før termin, og dvs at jeg bare må vente i to uker etter permen før jeg får babyen min ut. Sist gikk jeg jo i perm i fem uker.. gikk to uker og ventet på babyen.. så for meg var det egentlig "bortkastede" uker som jeg heller skulle fått i tillegg etter fødselen.. men MÅ man søke ny perm når man får dato for KS? jeg håper ikke det..!

Skrevet

Ja, sant det. Det blir jo mindre perm med babyen. Jeg rakk aldri å få noe terminbekreftelse på UL-termin, men har nå fått på KS-dato. Jeg fikk dato ti dager før termin. Snakket med NAV, og de sa at det var KS-dato som gjaldt. Men har du fått terminbekreftelse allerede, er det jo bare å søke permisjon med den?

Skrevet

ja jeg har alt fått den, så har søkt med den datoen.. håper ikke jeg må endre den når jeg får KSdato! :) men når du ikke fikk ultermin før, så skjønner jeg jo at de vil ha ksdatoen da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...