Tommage♀♂ Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Norge. God gammeldags hytteferie uten tv og innlagt vann, men med hyttedo innendørs. En uke der, og 2 uker i Hardanger hos svigers.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Norge. Vi bor på østlandet og skal en tur til vestlandet til min familie.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Ingen store ferieplaner denne sommeren. Normalt er det to uker til sydligere strøk, men nå har vi nettopp møblert en enebolig og tar oss ikke råd til det. Blir kun besøk til familie, litt her og litt der.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Istanbul! Vi ska dit på vår bröllopsresa och vara där i 11 dagar. Så vi kommer att resa runt till andra städer i närheten också.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 I år blir det deilig hjemmeferie, skal bare kose oss, datteren min og jeg.. Faktisk ferie allerede om en uke, så jeg krysser fingrene for godt vær! Jeg hater stresset med å reise bort når man har ferie, syns det er mye mer koselig å være hjemme, ha god tid til alt og bare slappe av..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Vi har leilighet i Spania, så ferden går dit i 3 uker:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 En hel uke på cruise med msc Opera fra København til Visby, Stockholm, St. Petersburg, Tallin og Kiel før tilbake til København igjen. Første uka i august, og kun ti tusen kroner inkludert alt unntatt sprit for to voksne og en 4-åring. Gleder meg vilt til luksus, oppvarting og gourmet mat
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 ??? Sprit for to voksne og en 4-åring...? Huff, dette hørtes nesten ut som en sak for barnevernet. ngenting er mer stusselig og trist enn voksne som drar på ferie med små barn for å drikke...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 Hvis du leser nøye hva hun har skrevet så står det UNNTATT sprit! Så det er vel ikke derfor hun drar på cruise?? Og det går da for pokker an å ta et glass med vin, øl eller en drink selv om man er på ferie med småbarn!?! Hvor konservativ er det mulig å bli da?? Haha!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #11 Skrevet 13. juni 2009 Skal hjem til Finnmark. Og en tur til Oslo.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #12 Skrevet 13. juni 2009 for oss blir det ingen ferie.. føder vel i ferien en gang.. har termin 6 juli. så vi skal nok bare være hjemme å kose oss med den lille..og selvfølgelig storesøster på 5 år.. blir heller en dagstur eller to til tusenfryd tenker jeg..så vesla får kost seg litt ekstra..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #13 Skrevet 13. juni 2009 Ja, jeg SÅ DET!! Det står 10 000 for alt unntatt spriten, hvilket indikerer at kostnader til sprit antakelig utgjør en betydelig del av budsjettet!!! Hadde vært mer normalt om man skrev alt inkl unntatt mat, eller evt drikke (hvis måltidene er inkl på cruiset)- men neida, det er SPRIT vi skal bruke de ekstra grunkene på!!! Javisst går det an å ta et glass vin eller øl selv om man har med seg et barn, men da hvis det dreier seg om bare et glass eller to så utgjør jo ikke det akkurat noen summer da. Ikke av en slik størrelse at man må oppgi det som en egen post i budsjettet ihvertfall, som man må regne med ekstra kostnader til liksom!! Lukter fyll lang vei!!
serin@ Skrevet 13. juni 2009 #14 Skrevet 13. juni 2009 Vi skal til Brasil i år Er vokst opp med utenlands ferie hver sommer. Så vi reiser til utlandet minst en gang i året.. Sikkert fordi vi ikke har hytte eller landsted da.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #15 Skrevet 15. juni 2009 Ja, jeg SÅ DET!! Det står 10 000 for alt unntatt spriten, hvilket indikerer at kostnader til sprit antakelig utgjør en betydelig del av budsjettet!!! ------------ Beklager, men jeg visste desverre IKKE at dette var en ren krangletråd. Jeg skrev: Første uka i august, og kun ti tusen kroner inkludert alt unntatt sprit for to voksne og en 4-åring. Gleder meg vilt til luksus, oppvarting og gourmet mat Hadde jeg visst at en kranglefant som deg var på jakt skulle jeg vel skrevet; Første uka i august, og kun ni tusen kroner inkludert all mat, og en god del drikkevarer som kaffe, te, juice, isvann og istea etc. Regner med å bruke en femhundrelapp på BRUSPASS til oss tre som inkluderer cola, fanta og ingerfærøl. Selv skal jeg IKKE drikke fordi jeg skal ta meg av ungen. Samboer skal drikke en øl til måltidene, så der går det vel med en liten femhundrelapp til. Så vi regner med å bruke TOTALT ti tusen kroner på hele turen. Gleder meg vilt til luksus, oppvarting og gourmet mat Gleder meg spesielt til all gourmetmaten som jeg NYTE. Jeg kan også legge til at jeg heller ikke skal drikke på turen fordi ungen har bl. a epilepsi etc og trenger oppsynn 100 av tiden. Noe mere du lurer på??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå