Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 er så blakk, at jeg vet ikke hvordan dette skal gå...Jæævla rekninger som en ikke har reknet med som bare flømmer over!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Ta lærdom, når du har noe til overs så legg til sides litt i ny og ne, så slipper du sånt. Er det krise så kan det tenkes du kan få litt hjelp over kneika av sosialkontoret også. Og når du kommer over kneika, ikke glem og begynn å spar, om så en 100lapp her og der, mange bekker små...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 ja jeg har faktisk spart en del tidligere, men det gikk med i nytt huslån. og nå må jeg ha fire nye dekk på bilen, skifte registerreim, kjøpe ny vaskemaskin, OG plenklipper...jaja...overlever vel. ingen som har en noen tusen til overs??? =)=)=)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 hehe. ja, kjenner den. Har vel 800 kr til den 20. OM jeg er heldig;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 MÅ du ha plenklipper, så kjøp den billigste kantklipperen nå. Du klarer å klippe plenen med den et par ganger. Dette er forøvrig en kostnad jeg hadde kuttet til juli... Jeg gjør det selv. Min klipper røk her om dagen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Finn dått no sier jeg :-) Du finner masse fint brukt og billig der... Spør nabo om du kan låne gressklipper en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå