Gå til innhold

Pent brukt tripptrapp-stol du lissom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg har lovet meg selv å aldri poste et innlegg om annonser på finn.no, men det var før jeg kom over denne pent brukte tripptrapp-stolen fra Stokke.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17580569

Pent brukt my a** ;) Og lurer på om de har lagt til en null for mye i prisen der ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så ren og uskadet ut, men rimlig slitt ja. Var ikke spesielt mye farge igjen på den.

Skrevet

pent brukt var å ta litt vel lite i...ha ha.helt nedslitt burde det stått..

Skrevet

Hehe, da kan man jo lure på hvordan resten av møblene i det huset ser ut, hvis DET der er pent brukt :)

Det kan jo hende at stolen er pent brukt og like hel som ny, men at den er veldig stygt malt?

Finnes jo sånn fargevask som blir gjennomsiktig med litt farge i, men det så jo isåfall helt j*** ut, hadde ikke betalt så mye for den....

Skrevet

Denne var jo ikke vakker, men til selgers forsvar kan jeg nevne at denne stolen aldri har vært malt, men beiset, slik at treet alltid har skint igjennom... Så stolen har nok aldri vært pen for å si det slik.. De fantes i grønn og brunbeiset..

Skrevet

Ja jeg har faktisk sett en i grønn tror jeg, gyselig stygg!

Men som du sier er den ikke nedslitt slik som det kan se ut da, men det burde absolutt stå i annonsen, koster ingenting å legge til litt mer info på finn.no :)

Skrevet

Ja husker de variantene, men denne er vel litt ekstra slitt i tillegg? Uansett drøy pris, men alltid lov å prøve seg ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...