Gå til innhold

Tanken på sex gjer meg kvalm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trur det er nokre mnd'r sidan sist vi hadde sex. For tida blir eg kvalm med tanken på å ha sex. Eg veit at etter forrige fødsel, kom ikkje lysta tilbake før det var gått 15 mnd etter fødsel.

Og no etter denne fødselen blir eg kvalm kun med tanken på å ha sex. Eg orker ikkje å ha sex. Er ganske trøtt og om kveldane, og da orker eg ingenting. Husarbeid tar eg for det meste om føremiddagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da. det høres jo ikke verken bra eller gøy ut.

men kanskje dere kan gjøre andre ting enn sex da. for å bevare forholdet. gjøre noe sammen dere to. se film, dra på "date" (kino, ut å spise, bowle eller noe).

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Jeg blir ikke kvalm, men jeg har ikke lyst! Jeg gikk inn her for å se om det var noen andre som har det på samme måte. Har barn på 8 mndr og 2,5 år. Føler vi ikke har hatt god sex siden nr 1 ble født...Har det veldig bra ellers, koser oss med barna, men hverdagen er så klart hektisk. Sex er liksom ikke i fokus i mitt hode. Er mer innstilt på å kose med barna enn med mannen min. Jeg er like glad i ham som før, det er ikke det, det er bare det at sex ikke er interessant. Og når jeg ikke klarer å blir kåt, er det jo ikke særlig behagelig å ha sex heller. Så det blir vel en ond sirkel... Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil lysten komme tilbake av seg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...