Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 ...leste en tråd her fra en jente som vurderte om hvorvidt hun skulle beholde eller ikke. Mange penslet inn på temaet å ha barn med to menn. Hva tenker dere om dette? Er dette et stort issue i dagens samfunn? Har aldri reflektert rundt dette før jeg selv nå ble alene, men har fått inntrykk av at dette er veldig "akseptert"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 jeg tror det kommer mye an på situasjonen rundt. om man har 2 barn med to fedre man aldri har vært sammen med, så er det litt rarere en om de er et resultat av to eller et forhold. jeg ønsker meg flere barn og kommer derfor til å få barn med 2 menn. eventuelt en mann og noen donorbarn. hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg alikevel gått mange runder med meg selv. selv om jeg har kjæreste. fordi vi har vært sammen så kort og det siste jeg vil er å få et barn til med en mann jeg ikke er sammen med. da vil jeg heller ha barn helt alene.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 For å bruke meg selv som eksempel,så var jeg sammen med eksen min siden jeg var 15,giftet oss etter 10 år,og fikk et barn rett etter.Ting gikk gale av div grunner,og vi gikk fra hverandre når hun var 1,5 år.Nå har jeg truffet en annen,og vi bor sammen.Og vi har har snakket om barn,og med tiden vil vi ha det. Jeg kan ikke se annet enn at det skal være akseptert,eller skulle jeg ikke fått flere barn?For i dagens samfunn er det veldig vanlig å gå fra hverandre og treffe andre. Og jeg ser ikke på meg selv som løs på tråden eller noe slikt,iom at jeg bare har vært sammen med 2 stk.Og evt barn som kommer,kommer fordi de er ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå