Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Har betaIt alle regninger. Pleier å ha "betalingsrunde" den 1 og den 15 hver mnd. forrige uker fikk jeg purring på strømregningen. Var tre dager for sen med å betale den, så tenkte ikke over det. I går fikk jeg purring på tlf. I dag fikk jeg purring på to andre regninger. Satte meg ned og skulle ringe rundt til alle jeg hadde fått purring fra for å høre hva som foregikk. Fikk beskjed om at, nei, ingen betaling var registrert. Gikk på nettbank for å sjekke om det var noe feil. Ingen av regningene jeg betalte den 1 (ca. 9000kr) var registrert i nettbanken. Men pengene er "borte" altså om man tar det som var på kontoen, trekker fra all bruk som er registrert så går ikke regnestykket opp... var også å handlet mat den dagen, det er heller ikke registrert. Og jeg var hos frisør, heller ikke registrert... men pengene fra de to tingene er bare borte.. så det "mangler" ca. 11 000kr. Noen som har vært bort i lignende? Det er kjemperart og skulle ikke være mulig. Spent på hvilken forklaring banken har.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Nei, det har jeg aldri opplevd! Merkelig. Banken bør ha en god forklaring.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Uff så obehaligt, hoppas att det löser sig. Den bästa du kan få svar från är banken! Jag håller tummarna att det löser sig. Det finns säkert en logisk förklaring!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 enkelt å finne ut av på kontoutdraget i banken da. da ser du hva saldoen din var når pengene kom inn og ser alt av det som har gått ut siden. det hender også at ting du handler feks i matbutikken ikke blir registrert ut fra kontoen før dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 men det er det jeg har gjort. Sjekket kontoutdraget. Pengene er bare borte, ikke noe spor etter dem. Den 1 hadde jeg 22 000 på konto. Siden den første har jeg i følge alle utgiftene på konto brukt 6000 kr. men saldoen min er 5000kr. Har sjekket flere mnd. bakover. Ingenting gammelt som har blitt trekt eller noe sånt (det visste jeg vel egentlig fra før, man vet jo somregel om om det skal trekkes 11000 fra konto) regner med banken ordner opp, de kan jo se selv at regnestykket ikke stemmer. Så jeg er ikke så bekymret. Men syns det er kjempe rart. Aldri før hørt om noe lignende. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå