Gå til innhold

Er så redd edderkopper! What to do???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ut å skulle brette noe papp som skal kastes i morgen og der var det selvfølgelig en diiiiiiiger edderkopp på en ene pappbiten.

Jeg er jo så redd de krypene at jeg ikke tørr ta livet av dem en gang.

Så topper jo hele dritten seg med at jeg bor alene slik at ingen kan ta dem for meg.

F**N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en sterk insektsspray og støvsugeren mitt våpen.

Skrevet

Samme her!!! Er livredd de stygge krypa...:( Har heldigvis en mann i huset som tørr å ta livet av dem hvertfall. Ellers ville støvsuger og spray vært redningen min også. Men det sies jo at de kan krabbe ut av støvsugeren igjen..?

Skrevet

At de kryper ut av støvsugeren har jeg faktisk opplevd, så det tar jeg ikke sjansen på!

Men den insektssprayen vil jeg gjerne vite hva heter!

Dør de med en gang??? Hvor får jeg kjøpt den?

Skrevet

Men det er jo for at de ikke skal krype ut av støvsugeren igjen at jeg sprayer dem først.

En dert spray, suger dem opp og så dør de inni støvsugeren hvis de ikke allerede var døde da jeg sugde dem opp.

Har noen skikkelig digre beist her, så å la dem gå løst er utelukket.

 

Hva sprayen heter husker jeg ikke. Men kjøper den på Felleskjøpet, men har sett den på Plantasjen også.

Begynner på P og er en blå sprayboks. Det står ikke at den er for edderkopper, bare alt annet ekkelt kryp.

Skrevet

Datteren in på 3 år henter papir og kaster dem i do=) Så jeg trenger ikke å røre dem;-) Men jeg er heller ikke redd.. Skvis den med en sko eller noe og ta et papir og skyll den i do?

Skrevet

Takk Frokost! Da må jeg en tur på Felleskjøpet i morgen.

Skrevet

Permetrin heter den.

 

Det som er så genialt er at den kan brukes preventivt også.

Så jeg sprayer alle åpninger jeg bruker ofte av vinduer og dører. De krypene som tråkker over der kommer seg en liten meter inn men dør deretter.

Men passer selvfølgelig på at jeg ikke sprayer steder hvor ungene plasserer hendene sine. Dvs. at jeg prøver å spraye på utsiden av alle åpninger og ikke innvendig hvor det er vanlig å lene seg.

Det har ikke vært noe problem til nå.

Skrevet

Oj SHIT. Den MÅ jeg bare kjøpe! Så skal det jammen sprayes her.

Litt trist fordi du ikke er mora i forresten. Tror du er en god mamma.

Du hjelper jo alltid meg dersom det er noe jeg lurer på!

hehe

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente med "Litt trist fordi du ikke er mora i forresten".

Men bortsett fra det så prøver jeg å hjelpe der jeg har noe å tilby :o)

Skrevet

Synst det er litt trist at du ikke er mora MI :-)

 

Skrevet

Takk for det :o)

Men tviler på at min eiersyke guttunge vil gi meg bort......og jentungen klarer nok å protestere på sin særegne språkløse måte, he he he.

 

Skrevet

Den rosa vanish sprayen som man skal bruke på klær tar de også. De dør med en gang.

 

Hvilke støvsugere kan du komme ut av? Vi ha sentralstøvsuger, den er jo "lukket" når den ikke er i bruk!?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...