1prinsesse+1i magen Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Noen her som går/har gått på metformin? Hvordan fungerte det for deg? Og brukte du det før inseminasjon? Takk for svar
RTprøver Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Javisst, jeg har gått på Metformin siden jeg var 13 år gammel Men dette fordi jeg er insulinresistent... Har du fått diagnosen PCOS, kanskje? Da vil Metformin kanskje kunne hjelpe deg Lavkarbo kosthold pluss Metformin gjør underverker for mindre fruktbare PCOS-kvinner Hvis man har ok helse ellers, med stabilt blodsukker og velfungerende bukspyttskjertel, så skulle jeg tro at Metformin ikke har noen effekt. Ingen positiv effekt ihvertfall Da Metformin er en diabetesmedisin...
RTprøver Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Javisst, jeg har gått på Metformin siden jeg var 13 år gammel Men dette fordi jeg er insulinresistent... Har du fått diagnosen PCOS, kanskje? Da vil Metformin kanskje kunne hjelpe deg Lavkarbo kosthold pluss Metformin gjør underverker for mindre fruktbare PCOS-kvinner Hvis man har ok helse ellers, med stabilt blodsukker og velfungerende bukspyttskjertel, så skulle jeg tro at Metformin ikke har noen effekt. Ingen positiv effekt ihvertfall Da Metformin er en diabetesmedisin...
RTprøver Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Dobbelt opp? Oi, det var virkelig ikke meningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå