Gå til innhold

Juhu 3D UL imorgen!!:) er akurat 32 uker imorgen, er det litt sent??...


*spent_84*

Anbefalte innlegg

Er det noen med erfaringer? Jeg har gledet meg så inmari, men visste ikke at det var så lang ventetid... skulle gjerne gjort det før.

 

Håper på svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på 3DUL igår, er i uke 33... Nå vet jeg ikke hvordan ungen din ligger, men min ligger med hodet ned.. Skulle nok gjort det før hun la seg med hodet ned. Så hadde vi kanskje fått sett litt mer.. Også sov hun gjennom hele økten så fikk bare sett noen gjesp....

 

Men samme hvor "kjedelig" det var(eller, det var veldig flott å se henne egentlig), så var det veldig deilig å få vite vekt, og at alt ved anatomien hennes var helt perfekt:)

 

Men selv så angrer jeg på at jeg ikke gjorde det tidligere....

 

Lykke til idag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... ser at innlegget mitt kan virke litt negativt, det er ikke meningen!:) Det var selvfølgelig kjempekos å se henne igår, de få bevegelsene jeg fikk se var helt herlige:) Eneste er at jeg anbefaler andre å dra tidligere, helst før han/hun legger seg med hodet ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 3d både i uke 30 og 33 og fikk kjempe flotte bilder begge gangene:) Min snuppe har ligget med hodet ned siden uke 16 og det hadde ingen betydning for hvor flotte bildene ble.

Siste 3d var hun til og med festet!

 

Veldig mange bebiser ligger med hodet ned fra ganske tidlig så det er veldig vanskelig å beregne.Men med 3d er ikke det noe problem.

Problemet om man venter veldig lenge er at det blir mindre fostervann og dermed dårligere kvalitet på bildene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!:)

 

Da har jeg vært på 3D ul, og det ble flotte bilder!!!:D Ho er en vakker liten prinsesse, og så alt klart og tydelig.er i uke 32 nå, og vekt ble estimert til å være 1780 gram = akurat sånn det skal være :)

Og hun har hakepartiet og leppene til pappan sin, så det var veldig stas for han å se:)

Utrolig rørende å se henne ligge der å gjøre seg til :)

 

Anbefaler Dag Hovind på Lyasker torg- Ultralydklinikken. Han var så morsom og fikk meg til å føle meg så avslappet ( var veldig stressa siden jeg trodde det kom til å bli dårlige bilder)

 

Super opplevelse!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jeg hos også i uke 33;-)

Nå vet du det til neste gang at det er veldig greit å vente til disse ukene.Da får man det optimale resultatet;-)

Vår snuppe veide 1820 når vi var der så var jo likt hehe:)

 

Da er vel deres også estimert til rundr 3400 ved fødsel?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja akurat estimert til 3400 !:)

Vi skal også ta det rundt uke 32 /33 neste gang, det ble jo kjempefine bilder!! Mange som sier man ikke kan ta det etter uke 28, men jeg må si jeg fikk bedre film og bilder nå enn det de gjorde da.

Strålende fornøyd!:) Hvor bor du hen da Charlotte m/prinsesse i magen?

Har du vært på Bim treff?

 

spent 84 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har tatt i både uke 26,30 og 33...Er også helt enig 32/33 er best;-)

De er mer ferdige da enn tidligere....Man ser liksom litt mer:)

Så vi kan være glade for at vi gikk når vi gikk hehe.

Jeg bor i Oslo,du da?:)

Jepp,vært på treff vettu.Du da?:)

 

Venter dere en prins eller prinsesse?Termin veldig likt vi da:)

Vi har termin 8 august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i oslo, rett ved oslo politihus, mellom tøyen- kampen.

Rakk ikke det treffet jeg så mange var på:(

Vi venter en "liten" prinsesse :) Tror ho kommer til å bli veldig stor!hehe

 

Har termin 15 august! da har vi termin ganske tett ja!:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bli med på neste treff da;-)

Skulle egentlig på treff i dag.Men har hatt slike maserier i hele natt så skal ta det med ro hjemme.Hvis du ikke har gjort det meld deg inn i gruppen som heter Oslo Mager på face:-)

Der kommer det oversikt over treff og slik:-)

 

Koselig med liten jente da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff maserier er ikke noe særlig :S

jeg har slitt hele svagerskapet med veldig høy puls, så svimer av så lett når jeg er ute i byen. så tar det med ro heele tiden, det blir så kjedlig!

 

Skal melde meg inn i den gruppen med en gang!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...