Honningmelon Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 20 minutter med reklame, også kutter de plutsselig ut hele programmet uten noen form for info eller beklagelse? GRRRR....
Tommage♀♂ Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Ah, så da var det ikke bare meg... Begynte å lure litt på om jge hadde sovna her nå, eller vært alt for oppslukt av dib;p
Honningmelon Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Ble en smule forbannet. Ikke fordi jeg er en overdreven TV-slave, men fordi de jaggu kunne tatt seg bryet med en melding på skjermen om hva som skjer. Amatøøøøøreeeeer! Blæææh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå