Gå til innhold

Noen som har tips til aktiviteter i 4 års bursdagsfest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har fått lov å invitere alle gutter i avdelingen til sin bursdag. Det blir ca 10 gutter hvis alle kan komme,

Jeg er så lite kreativ og veldigt dårlig på aktiviteter og leker. Hadde egentlig ikke tenkt ha noe planlagt men nå sier folk at det er lurt å ha noe på lur,

Hvordan pleier dere organisere bursdagsfester og pleier dere ordne leker eller andre aktiviteter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett syns jeg at barna har det gøyst når dem får styre selv. Skal du gi godteposer, kan det jo være en ide at de fisker, går på skattejakt e.l.

Flasketuten peker på kan jo også være morsomt : )

Skrevet

Vet at det er mange som bruker fisking, som nevnt over her, for å få godteposer.

Vi lekte bro, bro brille i 3 og 4 års dagene for å få godteposer. Den som ble fanget fikk. Flasketuten peker på ble brukt for å dele ut presanger til bursdagsbarnet. Ellers kjøpte vi gassballonger som hang på stolene som barna fikk ta med seg hjem. Vi sang busdagsangen mens vi bar inn prinsessekronekaken og bursdagsbarnet fikk blåse lysene.

Det er veldig forskjellig etter min erfaring om barna liker organisert aktiviteter eller ikke. I våre bursdager har stort sett alle likt det. Kanskje en eller to som til tider ikke var med. Da presset vi dem selvsagt ikke. Noen av barna syntes det var super gøy og ønsket at dette også skulle gjøres i deres bursdag:-)

Sikkert lurt å ha noe på lur for å samle/roe gemyttene hvis det tar helt av:-)

Lykke til med bursdagfeiring!

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter. Mangen gode tips her:)

Jeg tenker også at det kan være greit å ha noe i bakhånd og kanskje noe som roe ned festen litt hvis det er behov for det.

Tenkte kanskje jeg skal lage en skattejakt....hm....skatten kan de finne i hagen. Kanskje man kan lese en sjørøver historie først?

Det med fiskestangen pleier jo også være kjekt.

Takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...