*frøet i et nøtteskall* Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Fant det ut i stad at jeg er gravid igjen!! foreløpig termin er 16 feb, men blir keisersnitt så kommer vel litt tidligere Litt rart å tenke på at lillegull skal bli storebror:) Måtte bare dele det med dere jenter!!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Så koselig! Gratulerer så mye, jeg også har termin i feb, men det er den 5. :-) Gratulerer
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå