Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg er 35 uker på vei og og den lille har vært helt turbo siden jeg satte meg ned etter jeg hadde lagt tulla. I dag har jeg stresset rundt om, shoppet til den lille, og nå kjenner jeg "kiling" på en måte inni der... og ganske langt nede, og har små kramper... Hodet har vært festet siden uke 30. Tør nesten ikke å reise meg for å gå på do i tilfelle vannet skulle gå :-/ Håper dere skjønner forklaringen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Syns det høres ut som modning jeg. Litt kiling og vondt rundt blæra på en måte?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Ja, men ikke vondt rundt blæra. tror jeg :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Okei, når det dreiv å modnet hos meg så kjente jeg stikking og kiling nederst ved blæra. Ble dritvondt når jeg reiste meg opp og når jeg gikk. Og etter 3 uker kom jenta. Måtte bare lide meg gjennom de ukene. men en varm dusj hjelper!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Ok, Takk for svar ! Har ennå noen uker igjen og planen er å fullføre dem og
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 tipper du bare har stresset litt mere ennn du burde idag, og at dette er reaksjonen. Jeg har hatt mange rare følelser avhengig av dagen, strekking, stikking, pressing siden uke 25, men nå er jeg uke 36 og fortsatt ikke noe fødsel. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Har vært litt mer stress enn vanlig ja. Lykke til fremover HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå