mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Har hørt at de billigste kun er en liten tynn madrass i. Noen tips til en bra seng til en grei pris?
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Er vel dårlig madrass i de fleste. Men spørs hvordan dere skal bruke den, vi valgte en ganske stødig sak, som ikke er av de letteste men bruker den nå i stua, og kommer vel til å forsøke å bruke den litt som "lekegrind" i starten av krabbetiden eller noe. Har kjøpt en skomgummimadrass i den. Skal du bruke den kun på reise og bære den mye anbefales så klart en lettere variant osv... Men har du plass så kjøp uansett en liten madrass i tillegg, det koster ikke alverden- vil tro en reiseseng med skikkelig madrass er forholdsvis dyrere en en ok reiseseng pluss en madrass i tillegg... MEN har et lite tips... hadde vi ikke hatt reiseseng ville vi kanskje gått for Deryan Reisetelt/ seng, (F.eks til kr. 799 på tøffeliten.no). Kjempelur. og kan brukes i hagen på sommeren osv...
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Takk for svar:) Den der fra deryan så jo ganske smart ut ja! Er litt usikker på om jeg skal bruke så mye penger på en reiseseng, men absolutt verd å tenke på ja!
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Ja, den er litt dyr- men spørs jo hvor mye og hvordan den blir brukt. Vi er turfolk, og ser at den kunne være kjekk å bruke både inne og ute på tur og i hagen- og senere til lek utendørs på sommeren...(nei, jeg får ikke betalt for å skrive dette ) Men jeg har ikke hørt om noen som har prøvd eller sett den da---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå