Gå til innhold

Hvilken reiseseng bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at de billigste kun er en liten tynn madrass i. Noen tips til en bra seng til en grei pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel dårlig madrass i de fleste. Men spørs hvordan dere skal bruke den, vi valgte en ganske stødig sak, som ikke er av de letteste men bruker den nå i stua, og kommer vel til å forsøke å bruke den litt som "lekegrind" i starten av krabbetiden eller noe. Har kjøpt en skomgummimadrass i den. Skal du bruke den kun på reise og bære den mye anbefales så klart en lettere variant osv... Men har du plass så kjøp uansett en liten madrass i tillegg, det koster ikke alverden- vil tro en reiseseng med skikkelig madrass er forholdsvis dyrere en en ok reiseseng pluss en madrass i tillegg...

MEN har et lite tips... hadde vi ikke hatt reiseseng ville vi kanskje gått for Deryan Reisetelt/ seng, (F.eks til kr. 799 på tøffeliten.no). Kjempelur. og kan brukes i hagen på sommeren osv...

Skrevet

Takk for svar:) Den der fra deryan så jo ganske smart ut ja! Er litt usikker på om jeg skal bruke så mye penger på en reiseseng, men absolutt verd å tenke på ja!

Skrevet

Ja, den er litt dyr- men spørs jo hvor mye og hvordan den blir brukt. Vi er turfolk, og ser at den kunne være kjekk å bruke både inne og ute på tur og i hagen- og senere til lek utendørs på sommeren...(nei, jeg får ikke betalt for å skrive dette :D ) Men jeg har ikke hørt om noen som har prøvd eller sett den da---

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...