gerd Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Står både acta graco cosmic og britax multi-tech stødig i midten på bilen? Er de like gode? Jeg har en knert på 8 mnd som skal bytte sete nå. Har et Gracosete i reservebilen så jeg kan alltids bruke det...,men ønsker meg det andre siden jentene har britax-sete i bilen.... Hun på nesten tre sitter i Britax two-way elite og Eldste i beltestol. Hva gjør jeg.....? Jeg kan jo trikse litt rundt. Men funker gracoen for så små? evt at han kan ta two-way setet? Hva med duologic opp mot disse??
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Kan ikke svare for Graco setet, men vi har et Britax Multitech (bakovervendt) sete stående i midtposisjonen i bilen og det står fjellstøtt.
Morcheeba Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Vi har en Cosmic Comfort i midten og en Britax Multitech på passasjersiden. De står fjellstøtt begge to. Begge står bakovervendt. Det er til grei fotplass fremme på passasjersiden. Gracoen tar ikke noe av fotplassen på førersiden, for den er litt smalere. Hvis vi hadde montert Multitechen i midten, ville også førersiden fått begrenset fotplassen sin... Men vi måtte få dem montert i butikken, for det var visst på håret at de gikk inn. Vi har en Corolla:)
Morcheeba Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Lillebror satt i Gracoen fra han var cirka 8 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå