Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Har hatt en helt kjip dag... jobba ekstra i dag, skulle ha fri, så den er jo grei. men tungt når man egentlig er forberedt på en fri dag. Ungene har vært helt på jordet i dag, gadd ikke høre på meg, bare sutrer. og jeg blir lettere irritert og lei. jeg er sliten i kroppen, sliten i hodet, leiligheta ser ikke ut(har nettopp flytta) har ikke ork til å begynne her en gang. Jeg savner kjæresten min, som har vært borte snart i 3 uker, ønsker bare at han skal komme hjem NÅ!!!!! Han ringte meg i stad, men så trykka jeg feil på tlf, så han fikk jo da opptatt, og jeg kan ikke ringe han på det nr, så jeg fikk ikke ringt han opp igjen, og nå sitter jeg bare å venter på at han skal ringe. Nå er det heldigvis stille og rolig her, ungene er lagt, og jeg sitter her å orker egentlig ingenting.... urk... håper morradagen blir bedre. hvor jeg vil med detta aner jeg ikke, men......sånn er det nå bare... sikkert andre som har det kjipere enn meg i dag, men jeg måtte bare klage litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå