Gå til innhold

Egguthenting i morgen :/ :) SPENNENDE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egguthentig i morgen står for dør. Blanding av nervøs, spent, glad(?).. Med andre ord ganske usikker på hva jeg egentlig er=) Men men,, det går nok fint! Prøver nå å finne ut av hva som blir sjekket med eggene like etter uttaket. Hvordan ser de hvilket egg som kan brukes?? og kan det skje at ingen av eggene er brukbare selv om størrelsen på eggene er ok??

Kanskje litt dumme spørsmål,, men nå dukker det ene etter det andre spørsmålet opp som jeg ikke har tenkt på før=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du!!:))

ikke dumme spørsmål syns jeg..håper noen kan svare på det for jeg også lurer på disse tingene:)))

har akkurat de samme følelsene du har....mest redd for nålen som skal oppi der:(((( får vondt bare ved tanken...håper vi får masse dop!!!:))

det går nok fint.tar ikke lang tid heller har jeg hørt..prøver å trøste deg litt her men er like nervøs selv....

klem og lykke til!!

Skrevet

Takk takk!

'Du er kjempeflink til å trøste synes jeg.. Vi får satse på at dopet gjør susen ja, hehe!!

Såg foressten at du går til Hausken i Haugesund du også=) Kjempekjekk gjeng som arbeider der og dyktige er de også, skal vi tro statestikken:)

Klem

og lykke til til deg også=)

Skrevet

jepp holder til der..har jeg virkelig ikke fått med meg at du også er der???:)))

ja statistikken der er jo helt kanon så vi får støtte oss på den så lenge;))

Skrevet

Jeg er litt i tvil om jeg har sakt det!? =) Godt å ha noe å støtte oss til ja=)

Skrevet

Lykke til jenter! Hausken gjengen er en fantastisk gjeng.. jeg var også der:)

Skrevet

hehe kan godt være du har sagt det...har du lagt deg på tråden "av ren nysgjerrighet" kanksje? laget en liten tråd der for å se hvem som holdt til hos hausken:)))

du må fortelle alt om hvordan det gikk og hvordan det føltes!

er dere i haugesund nå?

Skrevet

Takk for det Ragna 79 og det skal jeg gjøre tøysekropp:)

Det var nok der jeg såg det ja=) Du skal få full oppdatering når morgendagen endelig er omme.

Vi bor ikke så langt unna Klinikk Hausken så vi slepper å reise så langt når vi skal av gårde=)

Skrevet

å så heldig dere er da..med liten reise vei mener jge;)

vi bruker vel 2 1/2 halv time inkl ferge...helt grei tur og ganske så koslelig i dette været;)

gleder meg til oppdatering i morgen:) når kl skal du inn?

lurer på alt vettu hihihi..

skal tenke på deg ihvertfall!

Skrevet

ehh...har jeg spurt hvor mange egg du har å hente ut?:)) går i ball alle disse innleggene noen ganger..hvem skrev hva osv..hehe:) også litt trøtt i øyet mitt hihi...men tar sprøyter kl 23 hver kveld så må sitte med gluggene åpen til da:)

men nå er det overstått og nå er jge bare spent på mine egg i morgen og om jeg er klar...

Skrevet

Hei:D

Bare titte innom for å ønsk dæ lykke te imårrå. Dette går bra ja:)

Jeg gruvde meg så jeg var helt kvalm jeg,,da jeg skulle ivein å ta ut mine egg.

Men det vart da laaaaaangt ifra så ille som jeg trodde.

Man får smertestillende,,,å jeg var den første de hadde hatt i stolen,,,som satt å smilte gjennom hele greia;)

Arti å følge me på skjermen,, att eggene bli *sugd* opp.

Mang klæmma fra mæ

Skrevet

Hei igjen!

Og takk for lykke-til- ønskingene=)

Så var det hele over.... og du hadde helt rett Pia 76, dette var laaangt fra så ille som jeg hadde trodd. Selv om en kjente det, var det ikke vondt i det hele tatt,, heller litt "ubehagelig", men det gikk bra=) og litt kvalmen rett etter at det var over. Men eller så gikk det over all forventning=)

14 egg,,,,,,

venter i spenning på telefon i morgen!

Skrevet

Suuuuuuuuuuuuuuupert:)))))

Å 14 egg å da,,,det e jo TOPPERS:)

Bra att du syns det gikk greit. Det er vel helt normalt å gruve seg til noe man aldri har prøvd før.

Men viss det blir flere ganger,,så veit vi no att det ikke gjør ondt iallefall:)))))))

masse lykke te me telefon imårrån ja,,,du må skrive skrive skrive;)

Skrevet

Hehe.. Ja det skal jeg komme på viss det blir flere ganger;)

og skal huske på å skrive:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...