Gå til innhold

April: eeehh...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Atte dere.. Jeg tok en test i dag, litt sånn for å overbevise meg selv at jeg ikke skulle bli mamma igjen. Hadde så rar mens sist, og har vært så overmåte sulten i det siste. Pluss at jeg har gått så mye på do. Men ble ikke så klok etter at testen ble tatt. En gammel clear blue. Resultatet var en skarp blå strek og en svaaaak blå strek... Inbiller meg at tidligere så hadde jeg to skikkelig klare streker. Vet dere ikke kan svare meg, egentlig.. Men hvordan hadde dere tolka et slikt resultat? (Jadda.. jeg kjøper nok en ny test i morgen eller i helga, men hva tror dere?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt endel tester for å si det sånn, og de har kun fått opp noe som helst som minner om blått (der det skal være blått om man er gravid) de gangene jeg faktisk har vært gravid - alle de andre gangene har de vært helt blendahvite. De gangene jeg har testa veldig tidlig har den blitt svak (feks på dag 7 og 10 etter egguttak/befruktning), mens når man er nærmere 4 uker etter sist mens er den klar blå. Jeg vil si at du er gravid (eller så er det en ørliten sjans for "kjemisk graviditet" hvor (hvis jeg har forstått det riktig) egget har blitt befruktet men ikke festet seg skikkelig, og man da på et eller annet stadie får mensen igjen). Lykke til da, enten det blir det ene eller det andre ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at du er gravid. Sånn var nemlig min første test med Lille. 4-5 dager senere var svaret to klare streker. Den svake blå streken minnet mest om noe som var blitt vått der streken skulle komme. Nærmest bare en skygge man såvidt kunne ane. Senere har jeg sett at på negative CB tester kan man absolutt ikke ane hvor streken for positiv skulle ha kommet. Vinduet er helt hvitt. Nå sist kjøpte jeg CB digital. det var praktisk for da var det ikke noe å lure på. den sier gravid eller ikke gravid også tror jeg den er litt mer følsom så tidlig. Du får legge inn her når du har testet da. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den neste testen ble det feil på, så den avla ikke noe svar... -Sånn digital test. Så måtte få tak i enda en (snakk om bortkasta penger, da!!), og den viste heldigvis negativt. Ble litt letta da, ja. Selv om det forsåvidt hadde vært greit om den var positiv også, for da hadde jeg antagelig hatt fast jobb nå.. Men jeg takka nei til jobben siden jeg egentlig ikke ville ha den. Hadde jeg vært gravid så hadde jeg "måtte" takket ja, ellers hadde vi slitt så sykt økonomisk i permisjonstiden...

 

Jaja.. Kanskje en gang i fremtiden at det vil passe bedre med en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...