Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg den typiske norske manken - mørkeblond (eller kommunegrått som enkelte vil kalle det) og tynt, fint hår.

For meg er det Redken - all soft og Kreastase - Bain Satin som til nå har vært best.

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vei til trening for et par dager kom jeg på at jeg hadde glemt sjampoen hjemme. Løp innom en butikk og kjøpte en helt tilfeldig og billig sjampo, og ble skikkelig positivt overrasket. Den heter Gliss (Asia Straight) fra Schwarzkopf.

Skrevet

Vichy, den gule er best, den røde er også bra men lukter ikke like godt.

Skrevet

Jeg har i alle år brukt butikkshampo a la Define til håret mitt og var OK fornøyd med det. Så begynte jeg å bruke CHI Nourish Intense for et halvår siden, og jeg både ser og føler virkelig stor forskjell på håret nå. Har verken tid eller råd til å klippe meg så ofte jeg vil, derfor funker denne veldig bra på mitt slitte stripede hår...:-)

Skrevet

Redken, varierer litt mellom all soft og den for krølla hår.

Skrevet

Vidal Sassoon fra frisøren (denne jeg stadig vender tllbake til).

Liker også Laminates for Brunettes fra Sebastian, også den solserien til Wella Professional. Det er liksom disse tre merkene det går i.

Skrevet

Hver sin smak. Jeg prøvde Gliss en gang. Deretter gikk den rett i søpla. Kan aldri huske jeg har kasta en shampo før, men den bruker jeg ALDRI igjen...

Skrevet

Elvital el sunsilk.. de rosa flaskene :)

tenkte å prøve sunsilk minerals snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...