Gjest Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har en fantastisk dag i dag ennå til jeg er sykemeldt å ligger på sofanen å ruger. nyter livet å koser meg med jentene mine livet kan ikke bli bedre. er det noen andre der ute som nyter sin graviditets tilværelse i dag?
You can call me Dårris Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Vel... Jeg er shait dårlig, vondt i bekkenet, og sovner hvor som helst, men likevel er hver dag en fin dag. Fordi jeg er GRAVIIID:) Gleder meg veldig til 2. trimester, fordi det som regel blir bedre da. Uansett så er alt verdt det:)
♥Axinija♥ Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har en sinnsyk flott dag!!! I dom fra lagmannsretten idag ble jeg tilkjent den daglige omsorgen for min sønn, endelig, etter et års kamp mot tidligere samboer (som skulle ta han fra meg for å straffe meg)...Nå kan jeg senke skuldrene og nyte at han snart skal få bli storebror for første gang! MIn elskede sønn får bli hos meg, jeg er ubeskrivelig glad og lettet idag...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Gratulerer Axinija! Det må være fantastisk deilig Jeg har også en flott dag! 10+1 og merker at det nærmer seg neste trimester. Dropper eksamenslesing til fordel for trening og shopping med venninner
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 ...dytter. Skjønner ikke hvorfor noen innlegg ikke blir registrert...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå